NASLOVNA O KORNJAČAMA O NAMA FORUM GALERIJA KONTAKT

Registrirajte se na Kornjace.com!    Login  
Main Menu
Who is Online
91 korisnika su online (32 korisnika pregledavaju Forum)

Članovi: 0
Gosti: 91

više...
O kornjacama

Aktualno u forumu

Pregledava ovu temu:   1 Anonimnih korisnika

Novajlija
Početni član
Početni član

See User information
PozZ svima!! :)

Moja saznanja o svetu kornjaca su potpuno nova.... Pre par dana sam dobila na poklon dve crvenouhe kornjacice i kako sam laik po tom pitanju, preko foruma sam saznala dosta toga o uslovima za njihov razvitak..... Ali, ipak imam par pitanja......

Dakle, trenuntno se moje dve kornjacice nalaze u ne tako velikom akvarijumu (8l vode), kupila sam im grejac kako bih odrzavala toplotu vode, imaju i kopneni deo ali jos uvek nisam nabavila UV sijalicu.....

U planu je veci akvarijum na kojem cu imati i stalak za UV neonku, pa je moje pitanje - koja od silinih sijalica koje se mogu naci u prodaju je najpogodnija za njih??
U pet shopovima dobijam razlicite price i sve mi se cini da svako gleda samo kako da proda svoje proizvode pa bi mi znacilo da mi neko iskusniji od mene, kaze kakva mi sijalica/neonka treba za njih....

Takodje, rekli su mi u pet shopu da filteri (pumpice) za akvarijum, ne odgovaraju za kornjace i da bi mi jedino pomogao sistem razdvojenih sudova!!
A opet, nikada jos nisam cula da neko to koristi pa mi i za to treba savet....

unapred, veliko hvala!!

Pisano: 11.11.2009
Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Vrh

Re: Novajlija
Vrlo aktivan član
Vrlo aktivan član

See User information
Pozdrav i dobro dosla na forum!

Za pocetak bi ti preporucio da procitas sljedeca dva clanka, unutra imas najosnovnije informacije o drzanju:

Smjestaj za vodene kornjace

Prehrana vodenih kornjaca (popis)

Akvarij od 8l je premalen i za dvije male kornjace, ako ne mozes uskoro nabaviti veci akvarij prebaci ih u vecu plasticnu posudu (sa odgovarajucom opremom).