NASLOVNA O KORNJAČAMA O NAMA FORUM GALERIJA KONTAKT

Registrirajte se na Kornjace.com!    Login  
Main Menu
Who is Online
90 korisnika su online (20 korisnika pregledavaju Forum)

Članovi: 0
Gosti: 90

više...
O kornjacama

Aktualno u forumu

Pregledava ovu temu:   1 Anonimnih korisnika

(1) 2 »

Grijaci i lampe
Početni član
Početni član

See User information
Pozdrav! Ja sam početnik u uzgoju kornjača. Kupio sam prije 2 dana jednu malo crvenouhu. Trenutno je u privremenom smještaju, ali namjeravam joj kupiti akvarij, lampe, i td. Akvarij nije problem, ali za UV lampe i grijače mi treba pomoć. Maločas sam bio u pet shopu, ali nisam dobio odgovarajuće informacije.. Također, ako mi neko može reći šta je trenutno dovoljno za moju kornjaču što se tiče snage (u Watima) tih uređaja.. Puno pozdrava..

Pisano: 21.10.2008

Editirano od Kal-El on 21.10.2008 22:23:06
Editirano od Kal-El on 21.10.2008 22:23:56
Twitter Facebook Google Plus Linkedin Del.icio.us Digg Reddit Mr. Wong Vrh

Re: Grijaci i lampe
Vrlo aktivan član
Vrlo aktivan član

See User information
Pozdrav i dobro dosao!
Ako nemas grijac kornjaca bi ti se u vrlo kratkom razdoblju mogla razboliti jer je sada vec hladno, sredi joj pravilne uvjete sto prije. Za sada joj preko dana iznad tog privremenog smjestaja stavi obicnu stolnu lampu da je grije.
Za pocetak ti je dovoljan akvarij od 100l, ali ako si u financijskoj mogucnosti bilo bi najbolje odmah nabaviti velik smjestaj koji ce biti odgovarajuce velicine i kada kornjaca odraste.

Potreban je i akvarijski grijac. Na samom proizvodu je oznaceno za koju je litrazu namijenjen, ali po nepisanom pravilu ide 1 watt na litru vode. Smijes uzeti jaci grijac nego sto je potrebno, ali nikako ne slabiji.