Pregledava ovu temu:
1 Anonimnih korisnika
Re: Laik za kornjace |
||||
---|---|---|---|---|
Početni član
|
Ja sam laik takodje, a planiram da iznenadim momka danas za dan zaljubljenih sa kornjachicama. Zhelim da uzmem dve kornjachice - muzhjaka i zhenku. Koliki akvarijum mi treba za njih?
Pisano: 14.02.2008
|
|||
Neobaveshteni pionir
|
||||
|
||||
---|---|---|---|---|
Početni član
|
I da.. zhelim da te dve kornjachice budu malog rasta i vodene. Koja je to vrsta? Kako da ih trazhim?
Hvala unapred!
|
|||
Neobaveshteni pionir
|
||||
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktivan član
|
Au, odakle da pocnem....
Prvo, dobrodosla na sajt, nadam se da ce mo uspeti da ti pomognemo strucnim savetima. Vidi ovako, neznam koliko vi ozbiljno shvatate "drzanje" kornjaca. U sustini nepostoji neka mala vrsta koja bi mogla biti u nekom mini akvarijumu i koja nezahteva mnogo paznje. Kornjace koje se mogu kupiti u pet-shopovima su uglavnom crvenouhe i zutouhe. Za njih ti je u pocetku potreban Akvarijum od bar 60-70 l grejac, ostrvo, sijalica za suncanje, sijalica za osvetljenje akvarijuma, filter (preporucljivo spoljni). To su neke osnovne i stvarno minimalne stvari za pocetak dok se nenabavi odgovarajuci akvarijum od jedno 300-400l i svom pratecom opremom kao i za onaj mali. Sto se tice dve kornjace, pazi trebala bi se malo "prosetati" po forumima i procitati razne savete i iskustva ljudi koji su drzali po dve kornjace. To bas i nije neka srecna situacija. Evo jedan primer: odrastu i postanu polno zreli, muzijak se zeli stalno pariti ali zenka nezeli u tom slucaju on je moze povrediti, ako su dva muzijaka mogu se tuci i ozbiljno povrediti oko terirorije, itd. U tom slucaju moras ih razdvojiti a to je ona oprema x 2. Na kraju nezelim te odgovarati od uzimanja kornjace ali ti preporucujem da malo proucis ove forume i vidis sta sve tu treba i kako se radi pre nego uzmes kornjacu, ipak to je zivo bice nebi trebalo da pati. Pozdrav! Pisi ako imas jos pitanja!
|
|||
|
||||
---|---|---|---|---|